Ååååskar.

Regnet öser ner utanför fönstret. Vi har haft en mysig innedag idag. Jag minns inte ens när vi var inne hela dagen senast men idag har det faktiskt varit riktigt skönt.
Evelyn har ätit fiskpinnar med lite majonäs och pasta, satans potatisen var visst slut här hemma. Hon verkade tycka det var smarrigt och nu sover hon middag minsann.

Jag ska passa på att äta lite och så småningom göra mig iordning lite smått. När R kommer hem från jobbet ska jag sticka iväg till centrum en snabbis och byta en väska som jag köpt till Evelyn.

Oj satan i gatan vad det åskar helt plötsligt. Det där var inte att leka med!

Strax före sextiden kommer Sanna och plockar upp mig och så hämtar vi Kimmi påvägen för att styra hela vägen till Hässelby och hälsa på Sussie. Ska bli trevligt!

/ Sandr0o


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback