Solsidan.

Bjuder på en liten bildbomb.

    
Världens tuffaste brutta.

    
Banan till mellis ena dagen och en macka andra dagen. Lilla skitungen som petade ut osten efter en stund och sket i mackan, haha.


Lek inne på Eurosko.

Och så idag..

    
Tokstollen står på huvudet och asgarvar åt mig.


Peek a bo.

    
Evelyn gick in till sitt rum och kom inte tillbaka på en bra stund så jag smög in och kollade på henne. Då låg hon och sov på golvet precis innanför dörren. Hon vaknade ju såklart till innan jag hann rycka upp kamera från fickan och ta ett kort men precis sådär låg hon och sov. Sen gick hon och slängde sig på filten i vardagsrummet. Så det fick bli lunch och sen sovtime.

Jag ska kolla på föregående avsnitt av Solsidan som jag missade hade jag tänkt nu medans lillan sover. I eftermiddag åker vi hem till mina föräldrar tror jag. Dem åker minsan till Thailand på söndag, nej nej vi är inte allllllls avundsjuka. Haha..

/ Sandr0o


Kommentarer
Postat av: Kim

Finfina bilder!

Vad långhårig hon har blivit lillskruttan också! :)


Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback