Sol sol strålande sol.


Evelyn igår innan hon spydde ner sig.

När R åkte till jobbet imorse gick jag och lillan ut på en promenad. Det gäller att passa på när det är härligt väder ute. En timmes promenad blev det, alldeles lagom. När vi kom hem busade vi i busens prinsesstält och lekte en massa. Lunch på det och sen sova nap. Hon somnade för en timme sedan sisådär. Jag har hunnit ätit lunch och fixat några todos. Nu ska jag hämta mig en filt och slappa i soffan, bläddra i tidningar. Härligt!




Det kändes som att vi var ute på en riktig fjällvandring i typ åre. Förbannat vackert!

Ikväll är det säsongspremiär av Greys. Wohooo!

/ Sandr0o


Kommentarer
Postat av: Nina

Avlägger en snabb rapport: på två dagar har jag minskat 1 cm i midjan och 2 över buk/höfter. Har faktiskt mått riktigt bra trots att det är de första 3 dagarna som är värst, då tar kroppen vätskedepåerna och jag har minskat mellan 1-2 kilon. Imorgon börjar kroppen förbränna fettet istället. Shakerna är goda och jag håller mig mätt.



Ska lämna rapport på bloggen med mått varje tisdag, så då får du se, menville bara ge dig en snabb eftersom du var intresserad =)


Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback