Mojje.

Evelyn och jag promenixade ner till centrum på förmiddagen. Och vet ni? Hon gick precis hela vägen dit alldeles själv. Eller rättare sagt till parkeringen där nere för sen fick hon hoppa upp i vagnen med bilar som kommer från alla olika håll.
Hon har inte gått någonting alls ute förut förutom något steg typ för hon har varit rädd för snön verkar det som MEN nu är det ingen snö kvar på gångvägarna så nu minsan vågar hon. Duktiga tjejen gick så fint och höll i handen över övergångsställena. 

Väl nere på centrum bytte jag ett par strumpisar som jag köpte igår till lillis och sedan ställde vi oss och lyssnade på Mojje som uppträdde där idag. Evelyn stod och dansade till sin favvolåt "Vart ligger landet där man böjer bananerna". Jätteroligt!

Påvägen hem köpte jag med mig lite fjädrar och påskris så när Evelyn somnade satte jag igång och pyntade påskriset på bordet i köket.

Nu ska jag vila en stund är det tänkt. Snart kommer R hem från jobbet också, wopido.

/ Sandr0o


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback