Lördag/Söndag?

Jag gjorde smarriga scones till frukost. Känns lite som att det är lördag/söndag idag med god frukost plus att R är ledig. Vi har promenerat till Ica för att handla och få härlig frisk luft och solsken.
Förkväll på tvn, jag fixar middag i köket och stämningen är allmänt perfekt. Sen att R ska ner i tvättstugan och tvätta lite snart det är en annan femma som vi bortser ifrån just nu.

När han kommer upp vaknas det middag, kycklinggryta.

Ikväll är det halv åtta hos mig, stjärnkockarna och sen Greys. Alltså en hel massa soffmys med min underbara lilla familj. Jag har köpt vindruvor som grädde på moset också. Life is goood sometimes!

/ Sandr0o


Kommentarer
Postat av: Nina

Jaa det känns verkligen underbart, och vad glad jag blir när du blir inspirerad av mig! =)



Du har alltis redan bestämt grejer? Vad kul! vilka smaker har du fixat och hur länge ska du köra? Räder dig starkt att köpa minttabletter också då andedräkten är värre än en död hund i början, det blir bättre med tiden =)

Postat av: sanna

okej, ursch jag spyr iförsej fortfarande av flytande medicin.. nasty..



jo de blir väl mer spyor när dom blir större kan ja tänka mig.. nu e de ju messt en liten mini spya som sipprar fram då å då efter maten..



va mysigt ni verkar haft det idag:) Livet leker:) när ska vi leka? puss

2010-03-17 @ 23:35:25
URL: http://sanini.blogg.se/
Postat av: sanna

haha ja en mamma playdate!! låter great! =P där fick ja till de höhö =P

2010-03-18 @ 13:22:04
URL: http://sanini.blogg.se/

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback