Dagens promenad avklarad.

Jag kom precis hem efter en promenad med Sanna & Vanessa. Evelyn fick stanna hemma då R gärna ville ha henne hemma innan han började jobba. En 50 minuters snabb promenad tror jag bestämt att det blev, riktigt skönt.

Evelyn har förresten börjat med en ganska festlig grej. Helt plötsligt i söndags ställde hon sig mitt på golvet och började snurra runt runt runt tills hon tillslut ramlade på rumpan. Detta har hon nu fortsatt med fast hon inte ramlar alla gånger utan hon snurrar och springer sedan iväg något vingligt om vi säger så. Det ser fruktansvärt roligt ut iallafall!

Jag visste att det var något vi glömde bort igår, jag hade den känslan under dagen. Vi hade ju skrivit upp oss för fotografering på Öppna Förskolan. Dumma jag som inte kom ihåg det även fast jag tittade en extra gång i pärmen innan vi gick från Öppnis i fredags. Suck!

Nu har lillgumman precis somnat, R är nere i tvättstugan och jag ska ställa mig och laga matlåda till R tills imorgon. Jag älskar verkligen att laga mat. Jag fick ett ryck häromdagen och bara ville laga mat hela tiden.
Gissa om karln i huset var lagom nöjd när han fick världens omelett häromdagen? Och att det stod och väntade en matlåda på honom idag som jag fixade igår? Och så imorgon såklart.
Igår gjorde jag knaperstekta potatisskivor med vitlök & chili och till det fisk med ett täcke av hackad spenat, ärtor och parmesan. Det luktade fab! Får se vad han tycker om det alldeles strax. Exciting!

/ Sandr0o


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback