TurkeyTime. [Bilder]

Nu har jag suttit här bra länge och laddat upp korten från våran andra tripp till Turkiet, Marmaris. Det blev en del bilder och jag passade på att slänga upp alla direkt så slipper jag hålla på med det sen, även om det blir lite mycket bilder att titta på. Alla bilder är klickbara precis som vanligt så klicka på!


    
Frukost på donken. Flyget var även försenat vid avresan men då bara 1 ½ timme så det var klart överkomligt, vi hann titta lite på flygplanen.

    
Morbror Robin fick låna Evelyns älskade elefant. Spanar i gången med gammelfarfar.

         
Gräva enda till Kina. Strandpromenaden.

    
Första lunchen och beachen.

         
Kollar läget i Marmaris. Våran dörr var omöjlig att komma in i och varje gång behövde vi be receptionen om hjälp tills vi fick en annan nyckel sista dagarna. Kolsvart var det med för inte en enda lampa fanns (bilden är ljus pga blixten). Evelyn smarrar glass!

         
Vi tog taxibåten till Icmeler. Det är lite mysigare och finare där.

    
Icmeler, en liten kanal in i "byn".

         
Evelyn matvägrade men pasta som vi kokat på hotellet gick ner ibland.

         
Åka båt är härligt. En promenix i marinan på jakt efter en mysig restaurang. Vilka båtar va?

         
Strandlek.

         
Töffingen sätter på sig solbrillorna själv, upp o ner.

         
Gammelfarfar gräver med Evelyn. Morbror Robin busar med lilldamen. Tjejen som Evelyn blev väldigt fäst vid -  pussade, kramade och höll handen.

         
Sönderbränd Robin med skolöl. Gladskiten!

         
På busstoppet i hettan och väntan på att få komma hem.

Sen dog min kamera så jag har inga kort från alla våra timmar väntandes på flygplatsen. Men det kanske är lika bra eftersom ni redan fått se en del kort. Haha.
Under tiden jag lagt upp alla bilder och skrivit så har lillisen hunnit vakna efter sin nap så nu är det full rulle igen. No time för att sitta här inte med andra ord.

/ Sandr0o


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback