Mysdag.

God kväller.

Idag har jag och Evelyn varit och hälsat på hemma hos Sanna och Vanessa.
Sanna förslog en härlig lunch på altanen i solen med lite vin och jag nappade. Cyklade förbi systemet för att införskaffa lite vin och sedan cyklade vi vidare.

Blev smarrig lunch och efter det slocknade båda småtjejerna samtidigt, sådan lyx har vi nog aldrig haft tror jag.
Vi har planerat lite inför midsommar för det är inte många dagar kvar där inte.

    



Påvägen hem gick växlarna på cykeln sönder. Jag skulle växla från trean till ettan men så fastnade den på trean trots att den var på ettan och blev helt lös och inte alls hackig som det brukar vara när man växlar. Suck, allting går sönder samtidigt. Som om det inte vore nog att vara utan bil, nu cykel också. Fick cykla i nedförsbackar och gå resten för det var omöjligt att cykla med trean i annars.

/ Sandr0o


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback