Midsommar.

Midsommar är förbi och sikken härlig dag vi haft. Först möttes vi upp vid midsommarstången, kikade på folk som dansade och åt kakor. Satt där i gräset och softade i någon timme innan vi begav oss hem till Sanna och började fixa med maten. Grillat med sommarpotatissallad och sen världens smarrigaste tårta som Kimmi gjort till efterrätt. Den gick rakt upp i topp fem favvotårtor tror jag bestämt. Evelyn var lite sugen på att dansa hon också när folk dansade runt stången men hon dansade hos oss istället och så lite diggning i vagnen. Sötnos!

Vi har helt enkelt haft en perfekt midsommar med nära och kära, god mat, skratt, skitsnack och goda drinkar!


Evelyn var söt som socker i sin midsommarklänning - jordgubbsklänningen. En ny klar favorit i hennes sommargarderob absolut! Älskade hjärta..

Tack alla ni fina för en härlig midsommar!!!

Där fick ni ett litet favorit urval av bilderna som tagits under dagen. Lite fler bilder kommer en annan gång för nu ska jag slänga mig i soffan och mysa.

/ Sandr0o


Kommentarer
Postat av: sanna

hahah du o jag ser ut som två små flickor! hahaha med våra två småååå flickor! hahahah o så har vi blommorna på samma ställe!! CUTE


Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback