Gubbgubbar!

Tjohoo.

Om man bortser från den katastrofala hemresan så har vi haft det toppen. Evelyn har varit lite mer svårhanterlig än vanligt men vi har klarat oss bra ändå. Vi landade strax efter 01 natten till fredag och möttes av att pappa R hämtade mig och Evelyn och min pappa hämtade de andra.
Evelyn var blyg mot pappa R till en början och ville helst vara hos mig men det släppte sen såklart.
Pappa R jobbade igår och det var ju förbannat tråkigt eftersom vi saknat honom så men jag och Evelyn tog bussen till hans jobb och mötte honom där när han slutade. Vi gick och handlade lite och gick sedan till tåget och åkte hem. Vi har nämligen ingen fungerande bil längre för den hade lagt av medans vi var borta. Vi vet inte riktigt vad det är för fel på den men hoppas att vi ska få någon som tittar på den snart. Det är inte roligt att klara sig utan bil alltså.

Vi bara mös hela kvällen igår alla tre, tog igen lite missad tid tillsammans.
Pappa R jobbar idag med så jag och Evelyn tog cykeln och hälsade på gammelmormor en stund. Sedan cyklade vi med mina föräldrar till centrum och fixade lite, käkade lunch och nu har vi nyss kommit hem igen.
Evelyn sussar lite sent eftersom vi varit på vift och jag kikar på prinsessbröllopet lite i bakgrunden.

Pappan i huset slutar 19 idag och jag funderar på att knalla ner till centrum och köpa jordgubbar när han kommer hem. Blev himla sugen helt plötsligt, mums!

/ Sandr0o


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback