En dag på Kairo.

Idag har vi tillbringat några timmar vid Kairo med Sanna och Vanessa. Gäller att passa på att få lite ordentlig sol när den väl visar sig, Gunnes Gård får vi ta en annan gång.

Jag har faktiskt tagit mitt första dopp för året, i Sverige dvs. Det var inte så överdrivet kallt inte men det var ju inte varmt heller direkt men skönt var det iallafall!

På eftermiddagen har en kille varit här och köpt min gamla cykel som jag hade som liten flicka. Nu är vi av med den och lite rikare, haha. Åkte till mamma och pappa efter det, fick lite mat och sen stack jag och hämtade R på jobbet. Skulle köpa utemöblerna där också men såklart var de ju slut i vitt även där. Vi åkte till Maxi i Häggvik i hopp om att dem skulle finnas kvar där men självklart inte. Snacka om motarbetade!! Jag tror vi kommer få vara utan möbler på balkongen hela sommaren. SUCK!

         

         

         

    


Jag lyckades förövrigt slå min lilltå rakt in i ett stenblock i gräset och självklart ska det gå så illa som möjligt när jag gör något. Hela nageln på lilltån har släppt och sitter fast på ett litet hörn bara. Fy det gjorde lite ont kan jag tala om men det har satan gjort ännu ondare nu på eftermiddagen kvällen, det lixom pulserar i den. Vi klippte av en del av nageln för att slippa stöta i och fastna med den för då kommer jag dö av smärta. Sen fick jag sätta på ett plåster så vi håller tummarna för att nageln inte fastnar i plåstret men jag måste ju skydda skiten på något sätt. Känns som att sjävla tån är stukad eller något också för jag kan knappt göra den och jisses vad det värker. Jag har gjort illa lilltån och jag haltar för att det gör så ont, haha. Bra jobbat va? Självklart var jag tvungen att ta kort också, haha. Varning för äckligt kort så klicka på egen risk!




/ Sand0o


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback