Dansprinsessan. [VIDEO]

God afton.

Idag har vi som sagt varit på Kairo och badat. Lekpalatset får bli en annan dag när vädret är tråkigt. Kändes ju satans dumt att stänga in sig när vi äntligen fått sol igen efter gråa dagar. Det gäller att ta vara på tiden!

Jag gav mig ut på en powerwalk på kvällskvisten och kom tillbaka lagom för att kunna se sista avsnittet av Ugly Betty, dumt att det ska ta slut. Förbannat skönt att promenixa i det fina vädret med musik i lurarna. Dessvärre är man ju som allra mest peppad och taggad när solen skiner men jag ska försöka få in den rutinen att köra en powerwalk per dag. Nu har jag ju all tid i världen att få in det när pappa R har semester.

Jag bjuder på två videoklipp från dagen/kvällen.



Evelyn badar sig lite med med byxorna på.



Älsklingen dansar till We No Speak Americano. Sötnosen då, hopp och studs!


Nu tänker jag slänga mig i sängen och läsa lite innan jag lägger mig tidigt.
Imorgon kommer för övrigt mina föräldrar hem ifrån Thailand, får vi se om lillis känner igen dem efter 2 veckor ;)

/ Sandr0o

 


Kommentarer
Postat av: cattis

jisses vilken dansprinsessa! Vi får se om modern hennes kan skaka lika bra sen i gävle då ;)

2010-07-29 @ 00:17:19

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback