Steningebadet hela dagen.

Dagen idag på Steningebadet var awesome, bortsett från att det tog en miljard år för Evelyn att somna i vagnen. Vi fick tillomed stå och dra den och det i en evighet, hon som bara brukar slockna annars. Jaja inte mer med det för annars var pappa Rs första semesterdag wonderful.

    
Gladast i stan.

    
Att springa omkring på bryggan var helfestligt tyckte Evelyn.

    
Bryggspring.

    
Doppa sig från bryggan.


Evelyn var bananas idag när hon sprang omkring på bryggan, ville att man skulle doppa ner henne i vattnet och så upp, springa en sväng och sen ville hon doppas igen. Tokunge som helt plötsligt blev galen i att bada.


Mina favoriter ♥

Vi käkade köttfärssås till sen middag på balkongen efter att Evelyn lagt sig för dagen. Istället för spaghetti till mig hade jag stekt vitkål att ha till köttfärssåsen, mucho gott faktiskt. Det kunde man inte tro men det äter jag verkligen igen!

/ Sandr0o


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback