Det blev en dag på stranden.

Idag har vi varit på Lejondal borta vid Kungsängen typ och badat, solat och grillat gott käk med Rs familj. Hur lovely som helst, dessa lata underbara sommardagar allstå!



         
Plask i vattnet. Inte alls för kallt för lilldamen!





Tillomed R tog lite foton idag, inte vanligt inte.

Vi trillande inte innanför dörren här hemma förns närmare halv sju. Det blev verkligen en heldag!
Jag hoppas att vi ska få flera sommriga dagar nu när R går på semester. Bara 5 arbetsdagar kvar och sen tre härliga veckor tillsammans. Hoppas värmen håller i sig!!!

Nu ska jag lyxa lite för mig själv faktiskt. Jag har nämligen köpt hem brieost, mums! Så jag ska sätta mig i köket och smaska på det och hoppas att det är något på tvn som är värt att glo på. För på tvn i vardagsrummet är det såklart fotbollsvm final. Jisses så skönt det ska bli när skiten är klart och år dröjer det ju innan det kommer tillbaka igen. Hallelulja!

/ Sandr0o 


Kommentarer
Postat av: Dorothea - Ett nästintill trillingliv.

vilka härliga bilder :)


Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback