Tillbakablick.

Vi begav oss från badet vid tretiden. Jisses vad varmt och skönt vattnet var där borta, stor skillnad mot de andra ställena jag badat på. Undra hur varmt det kan ha varit? Hmm, skulle vara kul att veta!

Nu ligger Evelyn och sussar gott så jag ska passa på att slappa rejält. Mycket fart och fläkt när lilldamen är vaken, precis som det ska vara med andra ord.

Satt och kikade i arkivet på bloggen och på den här dagen förra året fick Evelyn sin andra tand. Vi spenderade hela dagen ute hos mina föräldrar och Evelyn hade blivit så duktig på att sitta och satt själv utan stöd hela tiden, strax innan hon fyllde 6 månader med andra ord. Duktiga lilliplutt tjejen som nu har blivit så stor, som hittar på så mycket och förstår ännu mwe. Man kan i stort sett säga vad som helst till henne nu och hon förstår. Visst fine jag kanske inte kan diskutera politik med henne men det var det nog ingen som väntade sig heller? Ni förstår!




16 juli 2009 - vllken liten pluttis.

Som du älskade vännen förgyller mina dagar, pappas också såklart men jag har turen att få mer tid med dig. Som vi har skrattat och busat idag på stranden, lyckliga vi! Att kärleken kunde vara så stor och mäktig kunde vi aldrig förstå när du låg tryggt inne i min mage och sparkades.

/ Sandr0o


Kommentarer
Postat av: sanna

jisses va tiden ¨går fort! Och Jääklar va stor lilltjejen blivit på ett år!! =)


Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback