Shishatime.

Dagens planer gick i stöpet då vädret spelade oss ett spratt. Helt mulet och grått tills solen sprack igenom men way too late för att åka och bada som det var tänkt. Istället åkte vi till Bauhaus, Ikea och Babyland. Äntligen har jag fått tag på utemöbler till balkogen, dem jag ville ha också. Jippi! På Ikea fyndade jag stora vita krukor att ha på balkongen, nu saknas bara en i storlek ännu större och sen är det komplett.

Stack ner på centrum när vi kom hem från rundan och köpte dynor till möblerna. Finfint blev det. Imorgon när R slutar jobba ska jag åka iväg och köpa jord och blommor och plantera så att det blir ännu finare på balkongen. Längtar!

Ikväll kommer Kimmi och Marcus hit på jordgubbar, vin, shisha (vattenpipa) och en massa snack. Ska bli mysigt och det var hundra år sedan jag rökte shisha sist!
Nej nu har jag inte tid att sitta här med, dessvärre.




/ Sandr0o


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback