Ridin Solo.

Ikväll hade vi ordnat en överrasknings-babyshower för Sussie. Så kvällen har spenderats med fina vänner och jag kom nyss innanför dörren. Jag och Cattis fatsnade nämligen i bilen när jag skulle lämna henne, att det finns så mycket att prata om :) Lovely!

Vet ni en sak? Det är lyx att åka bil själv, med hög musik då såklart annars kan det lika gärna vara. Sandras vardagslyx kan jag tala om. Så fort jag är ensam sätter jag på Jason Derulo - Ridin Solo på hysteriskt hög volym, iallafall tills jag tröttnar på den men den passar ju så himla bra.

Nej godnatt då gott folk..

/ Sandr0o


Kommentarer
Postat av: Anna

Va fin den nya bloggen är!

Kram Anna

2010-07-26 @ 10:40:14
Postat av: cattis

Ja ibland måste man prata av sig lite :)

Va roligt att du gjorde kålpudding! Nå man bör testa kanske.. O bra att du inhandlade den fina spetskoftan.. o sen hejar ja på den mönstrade klänningen den är coolare o lite mer vardag..den andra e mer kalas! Oj va mycket ja har att kommentera tihi :) Pratat med din mamma än?

Puss fining!

2010-07-26 @ 23:45:24

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback