Hanna är bra hon.

Igår hade vi en alldeles underbar dag med finaste Hanna. Vi gick till Kallhällsbadet och njöt av livet. Hanna min lilla husmor hade fixat en massa gott - väldigt smaskig sallad, oliver, melon, jordgubbar, saft och kaffe. Hon är inte dålig den där Hanna!

         



Efter några timmar vid badet knallade vi hem till Hanna där Evelyn fick låna Hannas säng att sussa i. Vi satte oss på balkongen, pratade strunt och drack kaffe i säkert två timmar medans lilldamen sov. Livet alltså!
Klockan närmade sig sex och vi lämnade Kallhäll bakom oss för den gången och brummade vidare. Stannade till hos pappa R som passande nog hade rast på jobbet, gav Evelyn mat men sen åkte vi hem och mös i soffan innan läggdags.

Vilken fantastiskt underbar dag!!!

/ Sandr0o


Kommentarer
Postat av: Cattis

Oh d låter som värsta mysdagen. Va härligt för er!! Själv har ja slipat bord och gått i möbelbutiker så att det svider i handflatorna på mig..(möbelbtikerna bidrog kanske dock inte till det).. Va iaf på Chili som Hanna nämnde när vi träffa henne på Outlet.. remember? Värt att besöka kan jag säga! Jag införskaffade en såndär steghylla.. hyllstege..??? Du vet ;) Puss o gnatt

Postat av: Hanna

Åh tack själv underbara ni, jag kände mig lite som en husmor vid spisen när ni kom =) haha !!!

N är ju då rackt inte så pjåkiga ni heller ska jag be om att få tala om...



Åh Cattis vad kul att du gillade tipset,en annan vågar knappt gå in där igen, då kommer jag inte ha råd med mat på flera månader...



LOVE H !!

2010-07-10 @ 16:36:02
URL: http://hannacarolinee.blogg.se/

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback