Glassugen.

Idag har vi varit på Steningebadet och njutit hela dagen. Det har blåst något så förbannat men det har varit ganska skönt så det slipper bli så varmt men fram emot femtiden började det bli lite kyligt att ligga där i blåsten så vi packade ihop och åkte vidare. Stannade till hos mina föräldrar och lånade datorn för att skriva ut Rs nästa tattoo, han ska nämligen ner och boka tid imorgon. Jisses det var ju bara en månad sedan han gjorde den förra, här går det undan!

Jag har precis gjort Semifreddo med passionsfrukt. Är fasligt sugen på glass så jag hoppas att detta ska vara gott nu, när det väl har fryst klart i frysen dvs. Hoppas hoppas!
Himla lätt att göra också, en massa vispande bara i stort sett.

På onsdag sticker vi till Örebro och hälsar på min farfar. Skönt att åka iväg lite och inte bara vara hemma under semestern, då skulle jag nog ruttna. Det ska bli kul!

/ Sandr0o


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback