Spyisen.

Evelyn var lite smågrinig på kvällen och när det var läggdags kände jag på mig att hon skulle spy. Jag lyfte upp henne och började gå mot hennes sovrum och så plöstligt så gör hon något som liknar en hulkning och då var det klart, hon kommer att spy. Tre sekunder senare flyger innehållet i hennes mage upp på mig, henne och golvet. Stackarn! Jag fattar inte, varför spyr hon? Är det något hon äter? Vad? Hon har inte ätit något som hon inte brukar äta förutom mannagrynsgröt och det fick hon av min mamma häromdagen och då spydde hon inte alls.

Vi slapp iallafall byta sängkläder och tvätta täcken hit och dit eftersom vi inte kom så långt som till sängen. Alltid något!

/ Sandr0o


Kommentarer
Postat av: sanna

aj då :( stackars lilla! ja spydde också idag! man får inte slarva me maten ajja bajja!

Postat av: cattis

Har du ringt till bvc o frågat va dom tror?

2010-01-10 @ 12:27:18

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback