Långpromenad kanske?

God morgon!

Evelyn sover nap tidigt idag och jag slappar i soffan och surfar runt lite.
Igår strax före nio lämnade Rs mamma och pappa oss då allt skruvande var klart. PUH vad skönt att det är klart. Nu är det bara att plocka in det sista i garderober och badrumsskåp. Vi har visserligen Evelyns hylla kvar att fixa men den är lätt så det gör jag idag eller imorgon när Evelyn sover.

När busen vaknar tror jag att vi ska ta oss till bussen och åka hem till mina föräldrar en stund. R jobbar till tio och vi har inga planer för dagen så något måste vi ju hitta på. När jag tänker efter så kanske vi skulle ta en promenad istället. Det är ju härligt väder ute iaf, lagom kallt och solen skiner. Vi får se hur länge lillan tänker sova helt enkelt.

         
Hjälper pappa att fixa och dona. Skruva skruva!

/ Sandr0o


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback