Ikeapromenix.

    
Från spekvällen igår, Kimmi och Evelyn.

Idag har varit en lång dag. Som ni vet har vi varit på Ikea med mina föräldrar då vi behövde ett släp för att komma hem med alla nödvändigheter. En dubbelgarderob till mig, en garderob till R, en till Evelyn, ett badrumsskåp och en hylla till Evelyns rum.
Rs pappa kom hit och hjälpte R att skruva ihop. Några timmar senare var min dubbelgarderob klar, så skönt att äntligen ha en stor fungerande garderob. Det har jag inte haft sen jag bodde hemma.
Imorgon fortsätter skruvandet så att vi får lite ordning och reda här hemma för nu står det kartonger med olika Ikeaprylar lite här och var.

    
Evelyn invigde sina söta adidasskor på "riktigt" idag när hon promenerade omkring på Ikea.

/ Sandr0o


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback