Lekhörnan.

Vi skulle ner på centrum och handla lite till middagen ikväll så vi passade på att stanna till vid lekhörnan en stund.

    
Leka leka leka.

    
Michelle & Mio och en massa andra mammor med bebisar dök upp. Mio dansade lite breakdance kanske? :)

         
Mio och Evelyn. De kunde leka fiint också.

    
Mio verkar vara en van linslus :) Evelyn har trängt in sig i ett hörn.

Innan vi gick hem igen efter en bra stund i lekhörnan köpte vi med oss lite skit hem så att vi kan äta tacos ikväll. Yummie! Tacos och sen lets dance, det blir en toppenkväll. R slutar jobbet om en halvtimme också så familjemys väntar. Jippiii!

Nu har jag lite tid för mig själv, Evelyn somnade inte förns 14.45 idag så nu ska jag surfa runt på styleroom tänkte jag. Love it.

/ Sandr0o


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback