Gipsavtryck i stora lass.

Jag ligger och njuter i soffan med datorn i knät och en sisådär halv miljard värmeljus runt omkring mig. Förbannat mysigt I must say. Vi kom hem för en stund sen. R hämtade upp oss hos Sanna påväg hem från jobbet. Vi har varit där och gjort gipsavtryck av lilla Nessas hand & fot. Ovärdeligt att ha kvar tycker jag och så himla fint att pryda väggarna med hemma. Evelyns 3 månaders fotavtryck har vi i vårat sovrum. Jag gjorde faktiskt också ett avtryck på Evelyn som blev jättefint förutom att hennes lillfinger syndes lite dåligt. Så nu när vi kom hem letade jag fram gipspåsen och satte igång och gjorde ett nytt handavtryck och ett fotavtryck. De torkar nu och jag hoppas att det ska bli fint så att jag kan få upp 1års avtrycken på väggen någonstans. Lite försenade men vad gör det.

         
Mamma Sanna & Mamma Sandra tycker att det är roligt att göra avtryck. Undra om det var lika poppis hos de små?


Vi upptäckte en rolig sak medans vi höll på. Nessa har 6 fingrar. Märkligt att inte Sanna & Andrés upptäckt det tidigare. Man lär sig något nytt varje dag som det burkar heta ;)

         
En glad liten tjej tyckte det var kul att stå. Evelyn hittade två muggar och var i heaven.


Yäj vad kul.

/ Sandr0o


Kommentarer
Postat av: sanna

HAHAHA men hur står jag på mitten bilden? haha vaddå mr burns! =D nej korsett nån? haha ja de där me handen va ju jävligt lustigt ;) haha de va faktiskt en familj som upptäckte att deras unge hade 6 fingrar på varje hand o 6 tår på varje fot! scary! gå o räkna evys fingrar 1 gång till du :)


Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback