Träning.

Det var förbannat härligt att promenera i solskenet igår. Vi stannade hos Rs föräldrar och fikade en stund och begav oss sen hemåt igen. På kvällen åkte vi och lämnade lillan hos mina föräldrar så att jag kunde gå på pass med Sanna & Cribbe och R träna sitt vanliga skit. Haha. Nu är det dags att dra igång med träningen igen för nu är förkylningar och annat fuffens long gone. Igår var det cykel & core och vid elva idag kör jag pump.
Bokade box och afrodans med Sanna & Cribbe på torsdag och fredag, ska bli kul!

Vi har inga planer för dagen so far förutom lite snabbstädning här hemma. En prommis skulle sitta fint idag med. Strålande sol mina vänner!

Dags att glida i träningskläderna och snart sticka iväg.

/ Sandr0o


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback