Handavtryck.


En liten tös idag. Jag älskar hennes annorlunda prinsesströja från Zara.

    
Älskade barn.

Till min stora lycka fick jag upp locket på färgburken, eller nja egentligen inte. Jag tog en konservöppnare och öppnade den på mitt eget sätt och fick sedan hälla ut lite färg genom det hål jag lyckades få till. Allt går bara man vill. Jag målade fem ramar och tre bokstäver. Ska visa en liten sneakpeak snart för hela väggen med tavellisterna vill jag inte visa förns den är helt klar. Måste hitta något sätt så att jag kan få upp lite värmeljus där, alltså några ljuslyktor eller så som passar in och lite annat smått och gott kanske. Det tåls att fundera på!

Jag försökte också göra handavtryck med fingerfärg på lillskiten nu på kvällen. Hon blev galen skulle man kunna säga. Trycket blev inte bra alls. Jag kanske hade lite för mycket färg så jag måste göra om det någon dag, mindre roligt eftersom hon vart livrädd verkade det som.


Jag vill ju att linjerna i handen ska synas och alla detaljer.

/ Sandr0O


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback