Bloody saturday.

Nyss så ramlade jag ihop på golvet då mitt ena ben inte orkade att jag stödde mig på det. Det känns precis som att en typ nerv ligger i kläm i svanskotan och sträcker sig ner i vänstra benet som jag berättat förut. Väldigt obehagligt! Jag antar att det känns värre nu då jag har städat under i stort sett hela dagen. Dammat, dammsugit, torkat golv, skakat mattan, dammat av soffan, skruvat upp tavellisten i köket. Jisses vad vi har hunnit med idag. Evelyn har varit så duktig och sprungit omkring med en trasa som hon lägger på golvet och så torkar hon.

Nu ligger hon och sussar sött. Jag är klar med städningen för denna dagen och R kom hem från jobbet för en stund sen. Vi ska åka till Rs föräldrar alldeles strax och äta middag. Måste få på mig andra kläder och väcka lillan bara.


Evelyn åt godis (flingor) i soffan igår.



/ Sandr0o


Kommentarer
Postat av: sanna

men kära du!! dags för dig o köra me kryckor tror jag allt!! eller varför inte en najs permobil:D duktig du är tycker jag!! städa städa! =D


Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback