Nostalgi.

Åhh herregud så mycket nostalgi.
Jag sitter och lyssnar på musik från the good old days på youtube. Bland annat på musik som vi lyssnade på när jag gick i Hertig Karl under åttan och nian.







Tiden i Hertig Karl var verkligen underbar. Jag är väldans glad över att jag bytte till den skolan. Vi hade förbannat roligt tillsammans där vi levde i våran egna lilla bubbla. Det var en liten skola och vi var den första klassen som gick ut. Tänk vilka fina vänner som inte hade funnits i mitt liv om jag fortsatt i Grimsta Skolan. Usch! Tråkigt bara att man inte ses så ofta men fortfarande, jag är tacksam för de fina minnena jag har ♥ Dessutom känns det lite som att tiden stått still när man väl ses även fast det samtidigt inte gör det. Inte lätt att förklara inte men ni kanske förstår.

Och så en tid in på gymnasiet.





Jag kan säga så mycket som att jag hade glömt bort alla dessa låtar. Poängen är att nu finns dem här i bloggen så jag inte ska glömma bort dem. Underbart att sitta framför datorn och bli alldeles lagom nostalgisk en torsdagskväll som denna.
Mestadels svensk musik under mina tonår kan jag nog konstatera.
Under gymnasiet lyssnade jag övervägande på svensk hiphop - beväpnad tjockis, sober, fronda and you name it. Fronda var nog dock den stora favoriten.

/ Sandr0o


Kommentarer
Postat av: Dorothea - Ett nästintill trillingliv.

Hej. Jag fick min kamera, en olympus med tusentals objektiv samt extern blixt. Den är bra men tror Nikon och de där kanske är bättre. Jag har faktiskt inte så bra koll på det där, haha.

Gå till typ Media Markt och testa dig fram själv, överdriv inte heller. Det tar TID att lära sig en ny systemkamera (jag fotar oftast fortfarande på auto) så mnan behöve rinte ha en med sjutusen funktioner på en gång -om man inte är kamera-haj då :)

Kram

Postat av: cattis

tjockis bort från min chipsskål! Nostalgitripp..I love it! Lite senare men nu ska ja va lika duktig som du o gå o lägga mig :) Gnight!

2010-12-02 @ 23:40:56
Postat av: Hanna

HERREGUD vilka trevliga bitar du har fyndat =)

Hade ju glömt bort att dom fanns typ, jag hittade min super gamla ipod från typ stenåldern, där var det lite trevlig hanna/sandra musik :)



KÄRLEK !

2010-12-04 @ 11:20:28
URL: http://hannacarolinee.blogg.se/

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback