Evelyn & Cattis.

Igår var saknade Cattis här och hälsade på. Jag hämtade upp henne på stationen efter jobbet och då åkte vi hem till Rs föräldrar för att hämta hem bustrollet som varit där under dagen då både jag och pappa R jobbade. Vi blev bjudna på middag med tillhörande kaffe, pepparkakor och choklad efter innan vi till sist hämtade R på jobbet och landade hemma. Jag och Cattis korkade upp lite vin och satte oss på balkongen och snackade skit så R skulle slippa med vårat skitsnack. Vi satt nog där ute i två timmar skulle jag tro innan vi fick nog av kylan och placerade oss i soffan istället. Men vem bryr sig om att det är minusgrader ute när man har världens bästa sällskap?






Evelyn är alldeles lycklig i Cattis sällskap.

Ser ni vad Evelyn har för byxor på korten? Jag skrattar ihjäl mig. R hade glömt ta med sig ombyte till lillis och blöjan hade läckt så hans mamma hittade ett par leggings (hennes egna) som Evelyn fick ha på sig. Hahahaha. Det såg himla roligt ut iallafall. Så kan det gå när man glömmer saker & ting.

/ Sandr0o


Kommentarer
Postat av: cattis

Vilket fint inlägg, va gla jag blir!

Cattis e alldeles lycklig i Evelyns och Sandras sällskap oxå vill jag bara tillägga :)

2010-12-05 @ 23:39:29
Postat av: Ida

Vilka söta bilder :D


Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback