Shoes off!

Någon Gävle-update har jag inte fått tid för tyvärr. Men snart så, närmare bestämt imorgon. Tillsvidare bjuder jag på några bilder på moi på vägen hem. Jag tog av mig skorna när vi promenixade hemåt, efter flera timmar i dem med en massa dans utan klagomål så tyckte jag det var bra jobbat av mig som vanligtvis inte springer omkring i 12 centimeters klackar.








Ikväll har vi ätit baby back ribs med sallad och chilibea. Hur jäkla gott som helst, har aldrig gjort det själv förut och jisses vilken trevlig överraskning det var. MUMS!

Dags att sussa snart om jag ska komma upp imorgon. Måste göra mig av med den dumma ovanan att gå och sussa efter midnatt nu när Evelyn ska upp till förskolan och jag snart till jobbet. 

/ Sandr0o 


Kommentarer
Postat av: Kim

Haha ja! Det var så roligt för jag ba; "Men Bertan brukar väl inte ha svensson mat med sig?" Och han ba; Nej han brukar också ha såna här konstiga grejer. Men Roberto Eriksson, han får minsann köttbullar och makaroner av sin tjej! Haha, jävla kräsen typ det där :P


Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback