Saturday - det vankas kräftskiva.

Tjingeling!

Evelyn är fortsatt förkyld men natten gick bra. Inge problem efter att hon vaknade där och var ledsen och fick stanna uppe med oss. Jag var en sväng på centrum för att inhandla nässpray till lilldamen och sen hem igen där vi mest legat och myst i soffan hela tiden, pussats & kramats.

Nu sussar damen och jag har precis slängt i mig lite lunch. Ska nog lägga mig och vila ögonen en stund innan hon vaknar igen men först väntar jag på samtal från pappa R som ska förbi systemet och handla åt mig och Fia. Jag glömde nämligen leget hemma när jag gick till centrum, klantigt värre. Vi ska nämligen på kräftskiva hos Yvette ikväll, ska bli riktigt trevligt. Förutom att jag inte har den blekaste om vad jag ska ha på mig, suck.. Det blir till att rota igenom garderoben sen.

/ Sandr0o


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback