Priden.

Tudels.

Igår var jag inne i stan med mina föräldrar, syssling och hennes pappa. Vi gick runt på söder, stannade till för lunch och lite shopping. Planen var att jag skulle möta upp Cattis & Co i stan vid två för att kika på Prideparaden men jag hoppade det då jag var på tok för varmt klädd (när vi åkte på morgonen var det typ minusgrader) och jag hade redan ont i fötterna. Men jag hann se lite Pridetåg innan vi lämnade söder.

På kvällen var det inplanerad middag hos mina föräldrar. Pappa R och lillis åkte hem på kvällskvisten men jag stannade kvar och spelade spelet Pop & Rock. Ganska roligt, lite segt sådär på slutet MEN jag vann!


Min fina tjej igårkväll. Mammas hjärta!

Jag köpte ett par killer heels igår. Oj så förbaskat snygga dem är. Har spanat på dem förut och nu var dem på rean så jag slog till. Im in love! Måste ta kort och visa er.

/ Sandr0o


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback