Panik skit!

Okej gott folk.. Om ganska exakt 12 timmar ska jag infinna mig på jobbet och jobba det allra första arbetspasset på över 21 månader, det är ju för tusan nästan 2 hela år. Inte konstigt att jag har ångest och känner mig allmänt deppig. Jag vill inte!

Tiden bara sprang iväg och nu är vi plötsligt här. Det var jag inte alls beredd på även om jag vetat om det ett bra tag att tomorrow is the day. Tiden flyger way to fort fram, jag hinner inte med. Ska jag jobba? Jobba jobba jobba?
Tänk vad skönt det hade varit om jag hade haft ett jobb som jag såg fram emot att gå till, rena rama drömmen.

Jag kommer vara helt värdelös till en början, har säkert glömt bort massor och kommer göra allt i slow motion. Hoppas jag kommer in i det snabbt.

Gäller att komma upp i tid imorgon. Evelyn ska lämnas på förskolan vid 8.30 och en halvtimme senare börjar jag.

Nu tänker jag njuta min sista kväll av freedom. Bu fucking hu!

JAG VILL INTE!

/ Sandr0o


Kommentarer
Postat av: cattis

stooooor kram!

2010-08-23 @ 21:55:53
Postat av: cattis

stooooor kram!

2010-08-23 @ 21:56:10

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback