Killers.

Jag har försökt övertala karln i huset om att vi ska åka in till huvudstaden imorgon. Det går inte riktigt som jag hade tänkt mig. Vad har hänt med min övertalningsförmåga? Jag tror den börjar bli sådär lagom ringrostig.
Men jag kikade vädret och tydligen ska det regna hela dagen så det kanske hade varit en dum idé iallafall att bege sig dit. Istället hoppas jag på att vi åker till något lekland för här hemma tänker jag banne mig inte sitta. En vecka kvar av Rs semester och innan inskolningen på dagis, då måste dagarna spenderas på bästa sätt!

Ikväll har jag varit på promenix med en gammal vän från högstadiet. Första gången jag eventuellt befann mig i trakterna kring Bögs Gård, om jag inte varit där med skolan någongång. Ja det heter faktiskt Bögs Gård, hur udda det än må vara. Dit skulle vi nog åka med Evelyn någongång och kika på djuren.
I vilket fall, trevligt att träffa gamla förmågor sådär. Var ett par år sedan vi sågs sist, man är förjäkla dålig på att hålla kontakten med folk ibland. Dumt!!!


Min kamera dog lagom när jag tänkte ta kort på mina nya killer heels jag fick med mig hem igår.
Hittade dem på nätet så varsågoda.


    
My oh my!

/ Sandr0o


Kommentarer
Postat av: Kim

Ge mig ge mig ge mig! Sjukt snygga! :)


Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback