Svampsoppa - Mums.

Vi har varit på Öppna Förskolan och lekt på förmiddagen. Evelyn älskar att åka rutschkana, om & om igen.
Efter ett bra tag där och mycket lek senare gick vi hemåt igen.
Lillskruttan fick lunch som hon åt helt själv, förutom lite på slutet när jag hjälpte till. Hon fick smaka currykycklingen med pasta & ärtor som jag gjorde häromdagen. Det gick hem för allting slank ner i magen. Hurra!

Jag blev väldans lycklig när jag själv skulle passa på att äta lunch medans lilldonnan åt själv, för jag köpte nämligen lite cambridgesoppor när jag fyllde på här hemma som variation till shaksen. Häromdagen smakade jag kycklingsoppan och trodde jag skulle avlida. Den smakade alltså blaj blaj blaj. MEN idag smakade jag svampsoppan och herregud den var faktiskt riktigt god. Känns lite mer som att man äter mat när man får sitta och sleva i sig en god soppa än att svepa ett glas shake på en sekund.
Synd bara att jag tog minst av den soppan såklart, får åka in och byta här framöver helt enkelt. Suck!

Nu ska jag plocka lite medans tösen sussar.

/ Sandr0o


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback