Skitkväll.

Vi har precis fått upp väggordet inne i sovrummet. Jättefint blev det, dessvärre kan jag ju inte visa er eftersom jag inte har någon sladd till min kamera men så snart jag bara kan så ska ni få se.

Kvällen blev inte alls som vi tänkt oss. Man skulle kunna säga att Evelyn totalförstörde den. Hon skrek, skrek, skrek och skrek lite till mest hela tiden. Fy farao! Sen att R fick sitta och prata med ComHems kundtjänst för att få boxsaten att funka hur länge som helst och efter några timmar råkade han trycka på nån knapp så allt blev svart. Tillbaka på ruta ett igen men det ordnade sig tillslut det med, lagom till Hollywood-damerna som tur var!

Synd att kvällen slutade som den gjorde, det känns alltid extra bittert när pappa R ska jobba dagen efter också. Ikväll har vi varit två föräldrar som brytit ihop men imorgon är en ny dag.

Godnatt på er!

/ Sandr0o


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback