Mammas tjej har sovit borta.

Just nu sitter jag hemma helt själv och längtar efter min lilla tös. Hon har nämligen sovit borta för första gången. Nu är hon alltså hemma hos mina föräldrar för igår var vi nämligen på överraskningsfest för Kims pojkvän Marcus som fyllde 25 i torsdags. Så dem var snälla och hjälpte oss så att vi kunde gå på lite kalas ;)

Imorse fick jag bädda sängen alldeles själv. Vanligtvis så hjälper Evelyn alltid till. När hon ser att jag lägger på överkastet släpper hon det hon gör direkt och springer och hämtar kuddarna och antingen lägger dem på sängen eller ger dem till mig. Mammas lilla hjälpreda!

Jag har passat på att plocka undan lite här hemma och ska försöka städa lite snabbt så att vi kan ge oss ut en stund sen när hon kommer hem. Karln slutar 16 och är sen ledig söndag-måndag, MYS!

Mer om överraskningsfesten senare men jag kan tala om att han blev sådär lagom rädd när vi, ett stort gäng, stod inne i hans lägenhet helt tysta tills han öppnade dörren då vi skrek och blåste i tutor. Han skrek så in i tusan och slängde igen dörren, det var en förbannat rolig reaktion och det bästa av allt.. Den finns på film! Klockrent!!!

/ Sandr0o


Kommentarer
Postat av: Markusolivia

Merci for all the wonderful writings


Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback