Cambridge update.

Som jag skrev igår så har nu en vecka gått av min dietkur. Dags för lite resultat med andra ord.

Vågen visar minus 3 kilo.
Midjan har minskat med 6 cm.
Rumpan minus 3 cm.
Låren minus 5 cm.
Under byst minus 2 cm.
Armarna minus 1 cm.


Det tycker inte jag var så illa pinkat faktiskt. Heja mig!
Nu får vi se vad måttbandet och vågen visar nästa torsdag. Exciting I must say!


Just nu är jag lite pissed på att det regnar ute. Vi vill ju gå på promenad, hoppas det slutar med det snart så vi kan ge oss ut en stund.

/ Sandr0o


Kommentarer
Postat av: Cribbi

Duktig du!

2010-04-01 @ 10:10:48
Postat av: nina

Vad kul att det går så bra!!

Postat av: Hanna

Du är väl för duktig min fina underbara vän =)

HEJA DIG !!!



Miss you ! LOVE H !

2010-04-01 @ 11:26:36
URL: http://hannacarolinee.blogg.se/

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback