Bildbomb.

Igår var vi som sagt på lite lunch-fikamys hos Hanna. Tiden gick så himla fort och jag tycker verkligen att vi borde ses oftare. Vi som umgicks jämt förut, vore roligt om vi iallafall sågs lite oftare än var tredje månad ;) Så långt är det inte mellan Kalhäll och Märsta egentligen att man inte kan ses oftare än så, haha.


         
HannaPannaPudding.

         
Jag & min fina tjej. Gladisen Evelyn i sin nya tröja från Zara.

         
Hanna & Evelyn busar.

    
Mys i soffan och krypa på golvet.

När vi hade varit hos Hanna åkte vi hem till mina föräldrar i väntan på att R skulle sluta jobba så att vi kunde åka hem. Just det, innan vi åkte till Hanna så hämtade jag och mamma hem våran odugling till bil. Så nu är den åtminstonde hel igen och utan gnissel. Skönt det!

    
Evelyn på mina föräldrars framsida.

         
Vilken stil damen har när hon sitter i matstolen.

         
Världens gladaste tjej. Och hennes mamma.

Idag gör vi just ingenting annat än att mysa hemma. Titta lite på tv, leka och se till så att Evelyn får i sig mat ordentligt. Jag ska tamigfan försöka få henne att äta. Så idag kör vi för fullt.

/ Sandr0o


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback