Krypisen.

Vill ni veta en sak?
Igår hemma hos min farmor och farfar lärde Evelyn sig att krypa. Hon kör lite olika stilar på sin krypning, ibland kryper hon på ett knä och släpar efter det andra benet och ibland "går" hon som en apa på alla fyra famåt. Lilla sötnosen våran!

Idag har Evelyn krypit från köket ut till mig på balkongen, Duktiga tjejen!


Jag kände att jag var tvungen att kika in och berätta det en snabbis nu innan vi åker iväg på kräftskiva med en massa vänner. Jag har bakat pajer halva dagen, haha. Det blev flera än vad jag tänkte mig från början om vi säger så men jag hade pajdeg över så då var det ju dumt att slänga den tyckte jag.

Vi hörs senare ikväll eller imorgon med uppdetering från trippen till Gnällbältet och från kräftskivan.

/ Sandr0o


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback