Idol!!!

Nu sitter vi bänkade framför premiären av Idol. Jag älskar det! Det är ju så himla roligt med förnedrings-tv.

Idag har jag och Evelyn varit hemma hos Sanna och målat vaggan till lilla bebben. Den blev så fin såå. Lillan satt och lekte och kröp omkring lite, helt plötsligt hade hon tagit tag i vaggan så då fick vi springa och tvätta lilla handen. Jag blev bjuden på både middag och fika, det tackar vi för. 


Nej nu måste jag återgå till Idol för det här vill jag verkligen inte missa.

/ Sandr0o 


Kommentarer
Postat av: Hanna

SANDRA =)

Vi måste verkligen ses snart, vad har du för planer imorgon ? Jag har inget planerat under hela dagen, så om du & lillan tar en tur hit kan vi kanske hinna med både fika & en promenad innan vintern kommer =) ?



Puss puss

Postat av: Cattis

Våra kvällar här styrs oxå av idol.. wynderfyll! har precis ätit så mkt surt godis att ja har bränskador (?) i munnen :S What a feeling, not a nice feeling! Hur gåre för skruttis krypande? Puss o kram lilla gos!

2009-09-10 @ 23:21:54

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback