Förkyld eller ej? Time will tell.

Evelyn har bökat ett bra tag inne i sin säng vid läggdags nu. Anledningen - hon har gått och blivit lite förkyld tror vi. Jag märkte att det rann lite ur hennes näsa nu på kvällen. När hon skulle sova i sin säng så hörde man hur det lät när hon andades genom näsan.
Vi får väl se imorgon om det är så att hon gått och blivit förkyld eller inte. Jag tänker iallafall gå och lägga mig nu för jag kan tänka mig ifall det är så att hon är förkyld så vaknar hon nog under natten och jag tar hellre det säkra för det osäkra och inkasserar lite extra sömn nu medans jag kan.

För övrigt så vaknade Evelyn inte förns klockan tio imorse, vilken lyxsovmorgon! Vi har det nästan för bra för att vara sant om man ser till hennes sovvanor. Det tackar vi för.

God natt!

/ Sandr0o


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback