Finally, BILDER!

Efter mycket om och men har jag nu lyckats rotera en del bilder, även fast det tog sin lilla tid.
Idag har jag och lillan haft en mysdag hemma. Vi vaknade vid 10, gick upp och åt frukost och hoppade sedan in i duschen. Efter lite morgonbus så somnade Evelyn och sov i hela två timmar (ungefär), fantastiskt skönt. Då satt jag i soffan och njöt av att göra ingenting. När R kom hem strax efter fyra så hade jag lagat kycklinggryta med kantareller som vi åt. Nu ligger lillan och sover och vi kikar på Hells Kitchen. Imorgon är R ledig så då ska vi åka och titta på tapeter och sånt till nya lägenheten. Yääääääjjjj vad roligt, det ser vi fram emot!!!


         
Favoritplatsen hemma hos mormor och morfar är soffbordet.


    
Sötaste tjejen åker bil.


    
På promenix med morfar.

    
Påväg hem från mormor och morfar i full mundering. Bustroll!

/ Sandr0o


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback