IDOTDATORER!

Jag har fått arslet ur vagnen och letat fram min usbsladd till kamera. Congrats Sandra!
Med andra ord så tänkte jag bjuda på lite bilder nu från dagarna som gått, jippi.

         
Lillan på kalas hemma hos min morbror. Massa bus i soffan hemma hos mams och paps.


Jag blir så jävla förbannad. Tror ni inte att den här datorn också slutat fungera i syftet att rotera bilder? JOOOOO självklart! Jag får allvarligt talat panik. Så tyvärr kan jag inte bjuda på fler bilder än så för dom andra är helt åt fel håll. Jag som har massor med bilder att visa.. Jag känner hur paniken och ilskan växer inom mig, fyfan vad arg jag blir. Dumma idiotdatorer som inte funkar som dom ska! GAAAAAAAAH!

/ Sandr0o

    


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback