Spyis.

Jag hade precis satt mig i soffan och tänkte slänga in ett litet inlägg och just då piper lillan till ifrån sovrummet. R går in för att titta till henne och utbrister i "Ohh shit". Jag går dit och möts av en liten tjej med spya i hela ansiktet och en säng som är alldeles nerspyd. Stackars liten! Då var det bara att tvätta av lillan och skölja upp påslakanet och hänga täcket på vädring/torkning. Det har aldrig hänt förut att hon har spytt i "sömnen" och nu var det faktiskt ett tag sedan hon spydde någon stor spya som nu ikväll. Stackars liten, det kan inte vara roligt att vakna till av att man spyr och sedan ha spya i hela ansiktet.

Vi har som sagt varit hemma hos mams och paps idag medans R jobbat. Vi har rensat svamp och kikat på Idol. Vi fick med oss en hel del svamp hem, mums.

         
Gosungen i den finaste klänningen i manchester från Zara.


Lillebror och Evelyn.

Det här inlägget har tagit mig ett bra tag att skriva för att min minipc är efterbliven. Varenda gång jag skulle rotera bilderna jag ville lägga in i bloggen så hakade den upp sig, jag tror jag provade en sju gånger. När jag då skulle starta om datorn för säkert 10 minuter sedan så är den helt seg, den har fortfarande inte startat upp ordentligt ännu. Så under tiden jag skrivit det här inlägget har jag hunnit bli måttligt förbannad, är det något som stör mig så är det sega datorer. Så nu har jag istället satt mig vid våran stationära dator men härifrån kan jag inte ladda in några kort då det inte finns en minneskortsgrej på den. SUCK! Med andra ord så blir det inga fler bilder idag, jag får visa fler imorgon.

Nu tänker jag gå och lägga mig för jag blev redigt trött och irriterad på min skitdator!

 

/ Sandr0o


Kommentarer
Postat av: cattis

stackars spyis :(

Jättefin klänning o coolaste frisyren på henne på dom små korten, en liten rocker :)



Min mamma va lyrisk hela kvällen igår för all svamp.. hon har nog lugnat ner sig nu :) d va ju jättemkt! Hela familjen e väldans glada o vi har räknat ut att vi kan äta svampmacka varje helg ända fram till jul!!! d du :P



Puss på dig mitt lilla hjärta! o puss på lilla mini hjärtat oxå!

2009-09-24 @ 10:32:02
Postat av: sanna

gud va söt!! värsta kaluffsen!! Gullunge! =) och klänningen va ju 2 die for! va läskigt o vakna me spya i hela fejan :( men de e väl sånt man får stå ut med som liten busis..sen kommer det där väl tillbaks när man börjar dricka :P kanske? :) ses imorgon! pusselipuss


Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback