Walk.

Vi har precis kommit in efter en timmes promenad. Lillan somnade i vagnen precis innan vi skulle gå in så jag stannade kvar ute i lekparken så att hon kunde sova ute i vagnen. Det gör henne gott att sova ute i friska luften och jag lider ju inte direkt av frisk luft jag heller.

Snart är det dags för lillan att äta lite gröt, jag svängde förbi Ica på våran walk och köpte med mig lite skit hem bland annat en ny sorts gröt till lillan som vi ska testa alldeles strax.
Nu vill minsan damen inte vara kvar på golvet och leka längre så jag får ladda upp lite bilder senare.

Hörs sen!

/ Sandr0o


Kommentarer
Postat av: Teresa / Tumadre

Jajamen! Jag har prisinformation :-)

Spis: 499 SEK

Lära-gå-vagn: 399 SEK

Sorteringslåda: 249 SEK

Dockvagn: 399 SEK


Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback