Våfflor.

Goder morgon!

Vi startade dagen vid nio med frukost och dusch. Lite lek på det och nu ligger lillan och sover lagom så att jag kunnat klä på mig och fixa. Vi tänkte nämligen köra en liten utflykt hem till mams och paps om en stund. Vi promenerar ner till stationen för att ta tåget till Väsby station och sedan bussen vidare till våran slutstation.
Det ska bli skönt med en liten promenad, jag känner av en liten iriiterande huvudvärk längst in i huvudet typ och då brukar det kännas skönt med frisk luft. Däremot skulle jag behöva ha en liten mössa till mitt huvud för under promenaden igår fick jag hysteriskt ont i mina öron av kylan, aj aj aj. Synd att jag och mössor inte är vänner överhuvudtaget men jag får allt gå på jakt om jag vill ha några öron kvar.

Iomed våran lilla "utflykt" så får vi ju lite tid att gå och det är aldrig fel när pappa R inte slutar förns 19 ikväll.

Igårkväll hade jag och R myskväll när lillan somnat för kvällen med våfflor, glass och sylt. Yummie!
Vi satt och pratade om ingenting och sedan fastnade vi vid datorn och tittade på kort från när Evelyn var liten. Tiden går så himla fort så man hänger ju knappt med. Man glömmer att de små liven varit så små, pyttepytte!


Våfflor med glass och drottningsylt.

/ Sandr0o


Kommentarer
Postat av: sanna

jo.. ska försöka o inte göra nånting alls :) man blir ju lite så där liksom hmm.. fredag.. va ska ja göra.. jaa vila! haha.. åh va mysigt,ja då kör vi barnvagns race dag in o dag ut haha.. o bli av me lite extra kg! känner att mina ringar faktiskt sitter lite tajtare!! vätska i korvfingrarna! =)


Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback