Tacos och Idol.

Resan mot mina föräldrar gick helt fantastiskt bra, verkligen över min förväntan. Lillan var fly förbannad när jag satte henne i vagnen här hemma men när vi sedan rullade iväg så sa hon inte ett endaste litet knyst under hela färden hem till mams och paps om man bortser från ett litet skrik på tåget då hon faktiskt var hungrig så det räknas knappt. Hon satt kvar i vagnen på både tåg och bussturen, jag var faktiskt helt chokad när vi kom fram utan några svettningar eller liknande. Hon som inte ens brukar tycka om att sitta i vagnen så väldans mycket alla gånger, duktiga tjejen!

Det blev bestämt att vi skulle äta Tacos allihopa när R slutade jobba klockan sju så det gjorde vi och så blev det såklart så att vi blev klar där och kikade på Idol för det kunde vi ju rakt inte missa direkt. Vi stack hem efter Idol och hade en jättetrött tjej i bilen som hade varit vaken sedan 16.30. Vi fick sitta och skrika och pilla på henne för att hon itne skulle somna i bilen påväg hem men såklart när vi kommer innanför dörren här hemma så är hon pigg som en lärka och kryper omkring. Hon somnade nog inte förns halv elva det lilla trollet efter att ha varit vaken i 6 timmar, vilket är väldigt ovanligt för henne sådär på kvällen.

Jag har plockat undan lite här hemma då det blir stökigt på tre röda när Evelyn är i farten och drar ner allt i hennes väg på golvet förstås, helt i sin ordning iofs när man är en liten bebba men då får man plocka och åter plocka.

Alldeles nyss försökte vi klicka hem en ny mobil till R, vilket verkligen är på tiden, men betalningen ville inte gå igenom med vare sig mitt kort eller Rs så vi får testa imorgon igen. Den mobilen han har nu går verkligen inte att använda längre. Han har använt min gamla LG telefon en tid nu sedan han tvättade min Fru Prada i tvättmaskinen men den är verkligen ingenting att hänga i julgranen direkt, batteriet dör efter en halv dag utan att man rört den efter en hel natts laddning. Plus att man aldrig hör vad någon säger i den, hur frustrerande är det inte när man försöker prata men inte hör någonting titt som tätt? Skit helt enkelt.


Denna blir det.

Läggdags för resterande familjemedlemmar i famlijen Karlsson/Largo.

/ Sandr0o


Kommentarer
Postat av: cattis

Yeah vi åt oxå tacos till idol igår :D

Idag blev d dock gyros!! Mumsigt värre o längtan tbx till värmen!

Hoppas ni har den bra, pussa på lillskruttan från mig! Puss på mina fina :)

2009-10-03 @ 17:46:11
Postat av: Anonym

Ooh I like the nya design väldigt mycket!

Bra jobbat Sandra :)

2009-10-03 @ 20:22:27

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback