Styleroom.se

Här hemma är vi lyckliga, eller kanske bara jag snarare för Evelyn ligger och sover. R slutar nämligen jobba om en halvtimme ungefär och imorgon är han ledig. Det blir vi glada för utan tvekan!

Evelyn har varit som ett plåster idag vilket har resulterat till ingenting, till en början. Tillslut fick jag nog av en grinig tjej och att inte göra någonting så jag satte på mig bärselen och slängde ner henne i den. Disken är borta och jag har en tvättmaskin kvar att köra nere i tvättstugan. Grattis till oss. Jag skulle egentligen ha tvättat imorgon mitt på dagen i brist på andra tiden men det var lika bra att ta det idag så slipper vi ha några måsten imorgon när R är ledig.

Så fort jag har haft tid idag har jag surfat runt på Styleroom.se och letat efter inspiration tills vi ska flytta. Just nu är jag inne på hur vårat sovrum ska se ut så här kommer det surfas för fullt efter idéer för att hitta något som vi verkligen tycker om. Det är SÅÅÅÅ kul!

Ikväll är det mys framför Greys, life is good!

/ Sandr0o


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback