Pissfotboll!!!!!!

Usch vilka pisskvällar jag haft när R varit ledig i helgen. Igår var det fotboll, idag är det fotboll!
Jag som tänkte att vi skulle få lite egentid när lillan somnat om kvällarna nu i helgen eftersom R varit ledig men tji fick jag. Hur kul är det på en skala när han tittar på pissfotboll? Inte alls..

Vi får helt enkelt vänta tills nästa lediga helg dyker upp, om det inte är fotboll då med såklart. Eftersom han jobbar sent i princip vareviga dag så blir det inte mycket mer till att umgås än att sova i samma säng. Yääjj!

Istället för att sitta och uppdatera bloglovin varje minut nu i hopp om att få något att göra tänker jag gå och lägga mig, bitter som jag är. Fy!

Imorgon är en ny dag!

/ Sandr0o


Kommentarer
Postat av: cattis

Jag har oxå fått tillbringa helgen med fotbollskomentatorer i bakgrunden..

2009-10-05 @ 18:42:40

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback